Obowiązek informacyjny dotyczący przetwarzania danych osobowych
Każdej osobie, której dane przetwarzamy, przysługuje prawo do uzyskania informacji o zasadach przetwarzania i zabezpieczaniach danych osobowych oraz kontroli ich przetwarzania
w oparciu o art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanym dalej ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO)
Informacja dla klientów/gości
oraz innych osób przebywających na terenie obiektu
Apartamenty EWiTA
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma Apartamenty EWiTA Ewa Jarzębska z siedzibą w Sarbinowie 76-034, ul. Letnia 3, apartamenty.ewita@gmail.com, tel. +48504683500
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzać będziemy w celu wykonania usługi zakwaterowania oraz zapewnienia bezpieczeństwa.
3. Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowi art. 6 RODO – ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.:
– Apartamenty będą przetwarzać Pani/Pana dane osobowe zgodnie z art. 6 ust. 1 lit b RODO –
w celu niezbędnym do wykonania umowy (zakwaterowanie) lub podjęcia działań przed zawarciem umowy (rezerwacja pobytu),
– zgodnie z art 6 ust. 1 lit. c – w celu niezbędnym do wypełnienia obowiązku prawnego np. wynikającego z przepisów podatkowych lub rachunkowych,
– zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f przetwarzamy dane osobowe w celu niezbędnym do realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora (marketing produktów lub usług własnych, dostosowanie usług do wymagań gości, dochodzenie należności),
– jeżeli przetwarzamy dane osobowe w celu przesyłania informacji handlowych za pomocą komunikacji elektronicznej np. ofert marketingowych za pomocą poczty elektronicznej bądź poprzez wysyłanie wiadomości SMS o treści reklamowej, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a
odbywa się to na podstawie odrębnie, dobrowolnie udzielonej nam zgody, którą można w każdym momencie wycofać.
4. Pani/Pana dane mogą być udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych mogą być:
– Firmy świadczące usługi wsparcia IT oraz dostarczające oprogramowanie informatyczne
– Firmy księgowe świadczące usługi księgowe
– Firmy transportowe i taksówkarskie w sytuacji zamówienia przez gościa transportu lub przesyłki kurierskiej
– Firmy oraz kancelarie prawne świadczące usługi doradztwa prawnego i zastępstwa procesowego.
6. Okres przechowywania danych osobowych:
– dane osobowe przetwarzane w celu zawarcia lub wykonania umowy oraz wypełnienia obowiązku prawnego Administratora będziemy przechowywać przez okres obowiązywania umowy, a po jego upływie przez okres niezbędny do:
a) posprzedażowej obsługi klientów (np. obsługi reklamacji),
b) zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń,
c) wypełnienia obowiązku prawnego „Administratora” (np. wynikającego z przepisów podatkowych lub rachunkowych);
– dane osobowe przetwarzane na potrzeby marketingu produktów lub usług własnych na podstawie uzasadnionego interesu prawnego, będziemy przetwarzać do czasu zgłoszenia sprzeciwu przez osobę, której dane dotyczą.
7. Informujemy iż nie będzie przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
8. Ma Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem).
9. Gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzamy dane osobowe w sposób naruszający przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wymogów ustawowych lub w związku z zawarciem umowy jest obowiązkowe a w pozostałym jest dobrowolne. Brak podania danych osobowych uniemożliwi nam zawarcie umowy o usługi.
11. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany profilowane.
1. Cookies, inaczej „ciasteczka” to niewielkie informacje tekstowe, wysyłane przez serwis internetowy i zapisywane na urządzeniu Użytkownika. Tworzone są przez przeglądarkę w momencie odwiedzenia danej strony. Mogą zostać wykorzystane przy ponownej wizycie na stronie.
Pliki cookies nie służą do identyfikacji użytkowników i na ich podstawie nie jest ustalana tożsamość Użytkownika.
2. Stosowane są w celu:
Pozwalają realnie ocenić zainteresowanie serwisem.
3. Nasz serwis używa plików cookie w celu tworzenia anonimowych statystyk odwiedzin serwisu.
Informacje zbierane są przy pomocy skryptu Google Analytics.
Nasz serwis nie gromadzi informacji służących do ustalenia tożsamości Użytkownika.
4. Oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie przechowuje pliki cookies w urządzeniu końcowym użytkownika. Użytkownicy przeglądarki mogą zmienić ustawienia dotyczące plików cookie, tak aby automatycznie blokować obsługę plików cookies.
Zmiana ustawień może wpłynąć na ograniczenie niektórych funkcjonalności dostępnych na stronach serwisu.
Pliki cookies można również usunąć z dysku komputera w dowolnej chwili.
Szanowni Goście !
Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z zasadami obowiązującymi w naszych apartamentach. Pozwoli to Państwu uniknąć nieprzyjemnych sytuacji, a nam umożliwi koncentrację na zapewnieniu Państwu miłego i przyjemnego wypoczynku.
1. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie obiektu wczasowego EWiTA.
2. Pobyt w Apartamentach EWiTA rozpoczyna się o godzinie 17.00 pierwszego dnia rezerwacji, a kończy o godzinie 10.00 dnia ostatniego. W szczególnych przypadkach istnieje możliwość ustalenia innych godzin przyjazdu i wyjazdu Gości.
3. Przekazanie i zdanie apartamentu następuje w obecności personelu, zawsze w apartamencie.
4. W celu dokonania rezerwacji należy wpłacić zadatek, w wysokości 20% należnej opłaty, przelewem na wskazany rachunek bankowy. Niewpłacenie zadatku w terminie pięciu dni od telefonicznej lub e-mailowej rezerwacji skutkuje anulowaniem rezerwacji. W przypadku rezygnacji na 14 dni przed terminem przyjazdu - wpłacony zadatek zostaje zaliczony w koszty operacyjne i nie podlega zwrotowi. Pozostałą należność za pobyt należy zapłacić najpóźniej w dniu przyjazdu.
5. Możliwość przeprowadzenia anulowania rezerwacji bez ponoszenia przez Gościa obciążeń finansowych istnieje jedynie w sytuacji, gdy Gość wskaże innego Klienta na ten sam apartament i w tym samym terminie.
6. Klienci zobowiązani są dokonać meldunku niezwłocznie po przyjeździe. W celu potwierdzenia tożsamości – Gość ma obowiązek okazać dokument z fotografią.
7. Opłaty klimatyczne w miejscowościach uzdrowiskowych, nadmorskich, wprowadzone decyzją władz gminnych (gmina Mielno) muszą być pokryte przez Klienta w dniu przyjazdu.
8. Za pobyt w Apartamentach EWiTA istnieje możliwość otrzymania faktury VAT, o czym należy poinformować przed wpłatą zadatku (dotyczy firm).
9. Klient nie może przekazać apartamentu innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
10. Cisza nocna obowiązuje od godziny 23:00 do godziny 6:00. W trakcie obowiązującej ciszy nocnej prosimy o takie zachowanie, by nie zakłócać spokoju innych Gości.
11. Odwiedziny osób niezameldowanych w Apartamentach EWiTA muszą być wcześniej uzgodnione z właścicielem.
12. Właściciel może odmówić dalszego świadczenia usług osobom naruszającym porządek i zasady regulaminu w trakcie przebywania na terenie obiektu. W takich sytuacjach może żądać jego natychmiastowego opuszczenia bez zwrotu opłaty uiszczonej za pobyt.
13. Właściciele obiektu nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy wartościowe oraz pieniądze pozostawione w apartamentach, a także za utratę lub uszkodzenie samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
14. Dla celów bezpieczeństwa i komfortu Gości palenie papierosów w apartamentach i innych pomieszczeniach obiektu EWiTA jest zabronione. Osoby palące, mogą palić na zewnątrz budynku.
15. Wymiana bielizny pościelowej i sprzątanie apartamentu odbywa się po zakończeniu pobytu w danym apartamencie. Istnieje możliwość sprzątania apartamentu i wymiany bielizny pościelowej podczas pobytu Gości, po uprzednim zgłoszeniu w recepcji za dodatkową opłatą.
16. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów, wyposażenia i urządzeń technicznych Apartamentów EWiTA, powstałe z winy jego lub osób odwiedzających. W przypadku wystąpienia szkody, należy niezwłocznie powiadomić o niej personel obiektu EWiTA.
17. Ze względu na zmienność aury i występowanie silnych wiatrów, prosimy o zamykanie okien podczas Państwa nieobecności. Ponadto prosimy o dokładne zamykanie drzwi wejściowych przy każdorazowym opuszczaniu apartamentu oraz staranne przechowywanie kluczy bez dostępu do nich osób postronnych. Utrata kluczy skutkuje poniesieniem kosztów przez Klienta w kwocie 200 zł.
18. Jeżeli w czasie pobytu będą Państwo niezadowoleni z jakości usług lub z jakiegokolwiek innego powodu zależnego od personelu obiektu EWiTA, prosimy natychmiast ten fakt zgłosić, abyśmy mogli rozwiązać zaistniały problem.
19. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w apartamencie będą odesłane na wskazany adres na koszt Klienta. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, rzeczy przechowywane będą przez okres 1 miesiąca.
20. Osobom postronnym nie udzielamy żadnych informacji o danych osobowych naszych Gości.
21. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
Życzymy Państwu miłego pobytu w naszych apartamentach.